Winkelmand 0 items - €0,00 0

FAQ

Verzending tijdens de vakantie periode!

Wij kennen geen vakantiesluiting alle bestellingen worden volgens het normale schema verzonden. Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 48 uur te leveren. Ivm onze personeelsbezetting en die van onze bezorgdienst PostNL zou het in uitzonderlijk geval kunnen voorkomen dat uw bestelling tijdens deze periode een dag langer onderweg is.

Hoe kan ik bestellen?

Dalla Fonte is voor Nederland en België de distributeur van exclusieve merken op het gebied van haar en huidverzorgingsproducten. Met ons assortiment richten wij ons speciaal op kapsalons, schoonheidssalons, natuurwinkels en gezondheidsprofessionals.

Om bij ons te kunnen bestellen dient u zich de eerste keer te registreren waarna u een inlogcode en wachtwoord van ons ontvangt. Met deze 2 gegevens kunt u in het afgeschermde gedeelte een bestelling plaatsen.

Kan ik als particulier ook bij jullie bestellen?

Nee, wij zijn een distributeur en onze klanten zijn kapsalons, schoonheidssalons, natuurwinkels en gezondheidsprofessionals. Wij kunnen u wel het adres van één van deze bedrijven bij u in de buurt doorgeven.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen tot €150 ex btw worden er €7,40 ex btw in rekening gebracht. Orders boven de 150 ex btw worden gratis verzonden.

Welke betaalmethode zijn er?

Wij werken met de volgende betaalmethode:

IDEAL, Bankcontact, Belfius, Giropay, ING HomePay, KBC, Sofort Banking, Maestro, Mastercard en Visa.

Hoe word ik op de hoogte gehouden over mijn bestelling?

Zodra u een bestelling geplaatst heeft ontvangt u een orderbevestiging. Zodra de bestelling verwerkt is en verstuurd wordt ontvangt u een e-mail met het trackingnummer, zodat u het pakket kunt volgen.

Met wie wordt het pakket verstuurd?

Wij versturen uw bestelling met PostNL.

Als u de eerste keer niet thuis bent brengt PostNL uw bestelling naar het dichtstbijzijnde PostNL Pakketpunt, waar u het kunt afhalen. Hier kan een extra dag tussenzitten. Het pakket blijft hier 7 dagen liggen en wordt dan naar ons teruggestuurd.

Bij het ophalen van een bestelling bij een PostNL Pakketpunt dient u zich te legitimeren met een paspoort, rijbewijs of identiteitskaart.

Wat te doen bij een klacht over een levering?

Heeft u bij uw levering een beschadigd of onjuist product ontvangen? Neem binnen 24 uur na levering contact met ons op. Vermeld hierbij altijd het ordernummer en geef een duidelijke omschrijving van de reden. Wij nemen uw retouraanvraag zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met u naar een passende oplossing. Verzendkosten voor het terugsturen van een beschadigd of onjuist geleverd product zijn voor onze rekening.